Onze behandelingen

Onze behandelingen

Bij Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel kunt u terecht voor de volgende behandelingen:

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900-1515.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
woensdag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
donderdag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
vrijdag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Nijverheidssingel 319
Breda 4811 ZW
Route

Patiëntervaringen

1739 reviews · ⭐ 8.7 gemiddeld

Fijne praktijk

Ik die met veel angst voor de tandarts hier binnen kwam en dit had aangegeven, werd echt goed door agni op mijn gemak gesteld. En ze vertelde precies wat ze ging doen. Als het pijn doet moet je het zeggen en dan stop ik. Dat zeggen ze allemaal maar Agni doet dit ook echt. Informeert regelmatig tussendoor of het nog (goed) gaat. De angst is zeker minder. Ik zou dit zeker promoten bij vrienden en of kennissen

Heel tevreden

Het was alleen een controle, Heel vriendelijke personen. Ik voel mij op mijn gemak in deze praktijk. Ik vind dat erg belangrijk!!!!!

9

Prima behandeling!

Prima

Goed

Goed ontvangen

Vriendelijk en deskundig

Op tijd, snel, vriendelijk

Ik werd op de afgesproken tijd geholpen. Vakkundig en vriendelijk geen dingen worden er gedaan zonder toestemming.

Goede ervaring

Goede ervaring gehad

alles was goed

het was allemaal goed geregeld en op tijd

was heel goed

goed ontvangen was heel aardig

Goed geholpen

Martijn van Houten heeft me goed geholpen

Goed

Altijd goeie ervaring

Altijd Goed

Wordt goed behandeld en goed gecommuniceerd.

Goed

Vertrouwen in de tandarts

Zeer goede tandarts

Netjes en aardig ontvangen, je wordt op je gemak gesteld. Professionele mensen

-

-

Een erg goede en vriendelijke tandarts.

Perfect

Super

Super

Heel goed en snel geholpen

Ik ben heel tevreden bedankt voor jullie

Snel, professioneel en vriendelijk

Het loopt allemaal lekker vlot door en ik ben blij met hoe ik behandeld wordt.

goed ensnel geholpen

goed en snel

Vriendelijke behandelaar

Fijne behandeling

Goed geholpen

Vriendelijke mensen en werd goed geholpen

Doodsbang voor de tandarts

Ik ga niet graag naar de tandarts, maar ze stellen je zo op je gemak. Dankjewel voor het geduld met mij.