Cosmetische tandheelkunde

Cosmetische tandheelkunde

Onder cosmetische tandheelkunde verstaan we verfraaiing van het gebit om het er mooier uit te laten zien, zodat het witter is of rechter staat. Voor diverse cosmetische behandelingen kunt u direct bij Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel een afspraak maken.

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900-1515.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Gesloten
maandag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
woensdag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
donderdag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
vrijdag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Nijverheidssingel 319
Breda 4811 ZW
Route

Patiëntervaringen

1732 reviews · ⭐ 8.7 gemiddeld

alles was goed

het was allemaal goed geregeld en op tijd

was heel goed

goed ontvangen was heel aardig

Goed geholpen

Martijn van Houten heeft me goed geholpen

Goed

Altijd goeie ervaring

Altijd Goed

Wordt goed behandeld en goed gecommuniceerd.

Goed

Vertrouwen in de tandarts

Zeer goede tandarts

Netjes en aardig ontvangen, je wordt op je gemak gesteld. Professionele mensen

-

-

Een erg goede en vriendelijke tandarts.

Perfect

Super

Super

Heel goed en snel geholpen

Ik ben heel tevreden bedankt voor jullie

Snel, professioneel en vriendelijk

Het loopt allemaal lekker vlot door en ik ben blij met hoe ik behandeld wordt.

goed ensnel geholpen

goed en snel

Vriendelijke behandelaar

Fijne behandeling

Goed geholpen

Vriendelijke mensen en werd goed geholpen

Doodsbang voor de tandarts

Ik ga niet graag naar de tandarts, maar ze stellen je zo op je gemak. Dankjewel voor het geduld met mij.

Goed

Goed

Vriendelijke mensen top service

Altijd beleefd en behulpzaam. Prima tandarts. Zeer kundig

Snel en professioneel

Wordt altijd snel en professioneel behandeld

tevreden

vriendelijk en prima op tijd

goed

de tandarts gaat rustig haar werk doen vriendelijk geeft advies stelt je gerust

Zeer goed.

Goede zorg met een lach :)

Weer zeer tevreden met de service

Stond weer buiten voordat ik er erg in had.