Kroon op implantaat

Kroon op implantaat

Mist u een tand of kies? Is uw bestaande tand of kies zodanig beschadigd dat deze niet meer gebruikt kan worden als basis voor een brug of kroon? Dan is een kroon op implantaat (ook wel enkeltandsvervanging genoemd) een mooie en structurele oplossing voor u!

De voordelen kroon op een implantaat

  • Het slijpen van uw naastgelegen gezonde tanden/kiezen is in tegenstelling tot bij een traditionele brug, niet nodig.
  • Het is een structurele oplossing.
  • Een implantaat voorkomt slinking van de kaak.
  • Het is een eenvoudige ingreep.
  • Het is vaak kostenbesparend t.o.v. een 3-delige brug.
  • Het is ook voor achterste kiezen een goede oplossing.
Praktijk sfeerbeeld

Wat kost een implantaat met kroon?

Wij werken met kwalitatieve en veilige implantaten die wij voor een scherpe prijs kunnen aanbieden. Wij kunnen u de volledige behandeling, inclusief de kroon voor u (laten) begroten. Een kroon op een implantaat maakt geen onderdeel uit van de basisverzekering. Heeft u een aanvullende tandartsverzekering, dan wordt een deel van de kosten mogelijk vergoed door uw zorgverzekeraar. Over de hoogte van de vergoeding adviseren wij u hierover contact op te nemen met uw zorgverzekeraar of uw polis te raadplegen.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Tandartsenpraktijk Nijverheidssingel? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900-1515.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
woensdag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
donderdag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
vrijdag08:15 - 12:00 | 13:00 - 17:00
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Nijverheidssingel 319
Breda 4811 ZW
Route

Patiëntervaringen

1751 reviews · ⭐ 8.7 gemiddeld

Goed geïnformeerd wat er scheelde en goed geholpen

Dacht dat een stukje van m’n voortand was gebroken, maar was het glazuur. Gepolijst en nu weer okay!!

Top

Vriendelijk, nam de tijd en deed goed haar wrtk (mondhygieniste)

erg goed

prima

Proffesionele en vriendelijke benadering en duidelijke uitleg.

Het was een prettig bezoek.

Prettige praktijk, vriendelijke mensen. Gorede behandeling

Je krijgt regelmatig bericht om je aan de controle te horuden. Werkt voor mij prima.

Perfect

Alles naar wens

zeer vakkundig

snel en goed en pijnloos geholpen

Top!

Ik ga bijna op vakantie, ik kon de zelfde dag terecht, door omstandigheden kon ik zelf mijn gaatjes niet laten vullen. Ze zouden bellen bij een afvaller en dat deden ze! Volgende dag kon ik terecht om mijn gaatjes te laten vullen. Ik vond het best spannend, maar ze gaan super rustig en ontspannen te werk. Erg fijn!

Goede tandarts

Deskundig en vriendelijk

fijn bezoek

De tandarts neemt rustig de tijd en staat open voor vragen.

fijn en snel geholpen

prettig contact en goed

Professioneel en zeer vriendelijk

Professioneel en vriendelijk

Fijne praktijk

Ik die met veel angst voor de tandarts hier binnen kwam en dit had aangegeven, werd echt goed door agni op mijn gemak gesteld. En ze vertelde precies wat ze ging doen. Als het pijn doet moet je het zeggen en dan stop ik. Dat zeggen ze allemaal maar Agni doet dit ook echt. Informeert regelmatig tussendoor of het nog (goed) gaat. De angst is zeker minder. Ik zou dit zeker promoten bij vrienden en of kennissen

Heel tevreden

Het was alleen een controle, Heel vriendelijke personen. Ik voel mij op mijn gemak in deze praktijk. Ik vind dat erg belangrijk!!!!!

9

Prima behandeling!

Prima

Goed

Goed ontvangen

Vriendelijk en deskundig

Op tijd, snel, vriendelijk

Ik werd op de afgesproken tijd geholpen. Vakkundig en vriendelijk geen dingen worden er gedaan zonder toestemming.

Goede ervaring

Goede ervaring gehad

alles was goed

het was allemaal goed geregeld en op tijd

was heel goed

goed ontvangen was heel aardig

Goed geholpen

Martijn van Houten heeft me goed geholpen

Goed

Altijd goeie ervaring

Altijd Goed

Wordt goed behandeld en goed gecommuniceerd.

Goed

Vertrouwen in de tandarts